KENDER DU ”TOMMELFINGERREGLEN FOR EJERBOLIGER”? Casper er teknisk vicevært i Fejekosten Ejendomsservice og kalder jobbet for et professionelt og personligt job, hvor han skal tage sig af varmecentraler, beboerhenvendelser, håndværkere og skilte mm. Det vil faktisk sige, at der er 3-4000 mennesker, der kan ringe ham op i det daglige og bede om assistance. ”Her skal jeg hjælpe folk med at henvende sig til de rette numre, når de har behov for hjælp på Havneholmen, Fisketorvet, Nørrebro, Nordvest, Rødovre osv. ”Det kan være, de bare skal ...
Vi, i Fejekosten Ejendomsservice, yder flere af vores servicer til et stort, flot byggeri ud til Københavns havn. Og ”samarbejde” er nøgleordet, for dem der styrer et stort, flot ejendomskompleks som HAVNEHOLMEN: Det består af flere bygninger – hver bygning har sin egen ejerforening og en separat en for alle fællesarealer, som skal holdes rene og pæne. Det hele skal med andre ord ”spille”. Og det gør det, ifølge formanden for fællesarealerne, Jens Rise Rasmussen; for formandskaberne taler med hinanden, beboerne holdes orienterede gennem opslag på hjemmesiden; ...
For 14 år siden startede Petra Kelemen og Goran Rojko deres karrierer i Fejekosten Ejendomsservice - der var kun 3-4 medarbejdere, da de kom, nu er de 100+. Turen til Danmark startede i Ungarn, hvor de boede og arbejdede, da Gorans kollega præsenterede parret for Fejekostens ejere. ”Vi ville af praktiske grunde gerne flytte til Danmark og fik vores første jobs i Fejekosten Ejendomsservice og vi er her endnu!”, siger Goran. ”Inden ansættelsen mødtes vi nogle gange med ejerne på Skype, og der faldt tingene så godt ...
BlogYvonneFeje2023-08-30T08:37:23+02:00