
EN VICEVÆRT FRA FEJEKOSTEN
En hjælp, boligforeninger og erhverv i København ikke vil undvære
VICEVÆRTEN – når det er en vicevært fra Fejekosten Ejendomsservice – er en stabil, dygtig og serviceminded person; det er én, vi selv har uddannet til at varetage pasning og pleje af jeres ejendom helt efter aftalen.
ÈN FAST VICEVÆRT, SOM ER STABIL
De opgaver viceværten varetager afhænger af jeres viceværtordning og kan f.eks. dække:
- fortov og gård fejes
- hækkene klippes
- der slås græs
- affaldsområdet holdes i orden:
– sorteringen er korrekt
– ekstra containere bestilles efter behov
– der er ryddet op i området, som er rent og ordentligt, når beboerne sorterer
– containere rulles frem til afhentning - Skaktservice
- håndværkerkontakt og koordinering
- kontakt til beboerne – fx gennem ejendommens hjemmeside
- hvor der er behov for en traditionel social vicevært, der er på stedet og klarer opgaver med nøgler, parkering, affald og andet, kan Fejekosten også levere.
- cykel-oprydning
- afløb vedligeholdes
- rapport om behov for reparationer
- ejendomsinspektør vises rundt
HVILKE OPGAVER SKAL JERES VICEVÆRT KLARE?
Alle viceværtservicens opgaver aftales med jer som kunde: Er der et behov, skrives det ind i aftalen, hvor tit I vil have det gjort, og vi koordinerer al den hjælp, jeres ejendom skal have, så den leveres fast – fordelt på året.
Vi trækker på firmaer og håndværkere til visse opgaver og på egne folk til andre; men fælles for dem alle er: jeres faste vicevært vil primært være den, der kender området og kan koordinere det hele som aftalt. Der kan være opgaver som tagrenderensning, reparation og vedligehold af afløb og brønde, renovering af opgange eller fortove, nye anlæg i gård eller have, pasning af græs, bede og hæk samt styning af træer.
Vi tilbyder det hele under én paraply, fordi vi har et godt samarbejde med dygtige håndværkere, der rykker hurtigt ud og løser opgaver, mens vores folk på stedet – viceværterne – styrer processen. Det er tidsbesparende når koordinering og opsyn varetages af én, som kender hele ejendommen og bestyrelsens ønsker.
Vi har mange veluddannede viceværter; vi uddanner dem selv og kan styre en ny ind i opgaven, hvis én bliver syg – opgaverne klares altså og beboerne generes ikke af afbrydelsen.
VICEVÆRTSERVICE
I vores viceværtservice får I al den ejendomsservice, I har brug for, og jeres ejendom har sin egen faste vicevært, som arbejder selvstændigt. Samtidig sørger vi for en afløser ved sygdom og ferie og klarer også administrationen af det.
I får adgang til ekstra arbejdskraft – flere hænder, maskiner, ekstra teknisk assistance – når større opgaver kræver det. Fejekosten Ejendomsservice har specialister i adskillige områder i form af eget mandskab og/eller dygtige samarbejdspartnere, der rykker hurtigt ud, klarer opgaverne og er til at stole på.
Viceværten fra Fejekosten bliver jeres stabile omdrejningspunkt for service-henvendelser, ejendommens brugere har et kendt ansigt i dagligdagen OG I kan trække på flere folk. Sådan klares større opgaver på kortere tid, mens beboere og personale generes mindst muligt – det gælder støj og blokerede fortove mm. ved reparationer, store haveopgaver, renovering af trappeopgange mm.
VI KLARER OGSÅ DET ADMINISTRATIVE ARBEJDE
Jeres vicevært administreres i et system med jobkort på samtlige de opgaver, der indgår i aftalen – hvad det er, hvor det foregår, hvornår og hvor tit, det skal ske, og hvem, der udfører det.
Jeres vicevært rapporterer det udførte arbejde, så både ejendommen og Fejekosten kan se det i systemet.
Skal der slås græs eller vaskes trapper om onsdagen, så sker det. Hvis der er udsigt til regn, kan græsset blive slået tirsdagen før eller måske torsdag, men det bliver gjort.
VICEVÆRTENS OPGAVER KAN SKIFTE
Ejendommens viceværtopgaver kan udvides, når der er behov for det – det kræver kun en opringning!
Gælder jeres opringning en enkeltstående opgave, tager vi den med i den relevante dags (eller uges) arbejdsplan. Mens de opgaver, I vil have med fremover – det kunne f.eks. være døgnvagt, bliver lagt fast i vores aftale.
Hvad jeres vicevært skal udrette, afhænger af jeres ønsker. Og det vi aftaler, bliver beskrevet i den kontrakt, der indgås mellem jeres forening/firma og Fejekosten Ejendomsservice ApS.
Vil I se et priseksempel, så tast ind her – få et besøg og et gratis tilbud.