30-ars-erfaring

Topperne & Fejekosten

”Ejendomsservice kan vi levere som enkeltstående opgaver til firmaer i hele Storkøbenhavn, som har brug for en ekstra hånd – for at hjælpe deres faste vicevært gennem mange år, fordi noget brænder på; eller blot fordi vi er i nærheden og har de folk, der kan løfte en mindre håndværkeropgave, de lige står og har brug for.
Når flere års godt samarbejde om den slags opgaver resulterer i en fast kontrakt med en kunde, så har vi en eller flere viceværter samt rengøringspersonale på stedet i det daglige til at levere vores kerneopgaver, og det er vi naturligvis glade for. Vi er ekstra glade for samarbejdet når formænd og bestyrelser er gode at arbejde sammen med, som hos Topperne i Albertslund, hvor formanden er meget kompetent og kender byggebranchen.
”Vi vil jo helst have, at Fejekosten er så selvkørende som overhovedet muligt. Fejekosten er et positivt firma at arbejde sammen med. De løser opgaven. Det er et nemt og positivt samarbejde – det må man sige! Vi har ikke været ude for, at nogen siger: ”Det gider vi sgu ikke, det må I selv ligge og rode med”. Man hører på, hvad vi har at sige, og lærer noget den vej også.

Som det er nu, får vi mere ud af de to mand, der kører det her, end med de 4 mand, vi havde tidligere. Det er det, der er det gode ved FE – og det er ikke et lille firma! De har nogle at trække på, når der skal laves noget ekstra. Goran er vores kontakt i firmaet. Et behageligt menneske og jeg har aldrig mødt uvilje fra ham. MED FEJEKOSTEN SKAL MAN IKKE BRUGE MEGET TID PÅ AT FÅ NOGET GJORT!”

Goran Rojko, som leder og koordinerer viceværterne og havefolkene i Fejekosten Ejendomsservice, fortæller: ”det er en vigtig funktion for firmaet at langtidsplanlægge, så arbejdsstyrken er ordentligt fordelt på de mange faste kerneopgaver og samtidig skal vi tilgodese de lejlighedsvise opgaver, der altid melder sig”. Bestyrelserne i Andels- og ejerboligforeninger består typisk af frivillige – med fast arbejde i dagligdagen og familie og venner efter arbejdet. De vil slippe for at have opmærksomhed på snavsede trapper og fællesrum; blade og andet, der flyder alle vegne. De vil vide det bliver gjort og det bliver gjort ordentligt!
Til tider er der pludseligt opståede situationer, som de skal kunne ringe og få hjælp med. De skal med andre ord have fremragende kundeservice – en professionel løsning, så bestyrelserne i de store ejendomme slipper for at skulle gå ind i det selv.

God kommunikation
Venlighed
Flexibilitet
Stabil