30-ars-erfaring

NÅR FEJEKOSTEN RYKKER UD, SKER DER NOGET GODT

Når I hyrer et veletableret firma som Fejekosten Ejendomsservice ApS, får I hjælp af Fejekostens kerne: gode folk, der kan deres ting, og superorganisering af alle jobs, folkene og deres kunnen, maskinerne og deres vedligehold, så indsatsen er i top.

Vi kan med stolthed sige, at der ikke er noget, der bliver glemt, når Fejekosten rykker ud.

Vi arbejder med skemaer, der beskriver hver kundes ønsker og krav til jobbet, den enkelte dags gøremål, alt sammen samordnet i en professionel styring af kommunikationen med kunden og leveringen af servicen. Fejekostens  Customer Relations Management (CRM) er specielt udviklet til os for godt 15 år siden og har vist sin værdi.

Intet er overladt til tilfældigheder

Hos FE har alle medarbejdere adgang til systemet: hvor bor kunden, hvem servicerer dem og hvordan sker kontakten – hvem, hvad og hvor. Der er jobkort for hver opgave i aftalen – skal nedløbsrørene efterses hvert kvartal og fortovet fejes hver 14. dag, så har hver opgave sit eget kort. Der står, HVEM der gør det: Når ejendommens vicevært logger ind på dagens jobske ma, står opgaverne der: hvad der skal gøres, hvornår og hvor.

Det er også her, medarbejdere rapporterer udførte opgaver. Ejendommen kan altså få en rapport, når de har behov: hvad blev der gjort på ejendommen i dag, hvornår og af hvem?

Hvis ejerforeningens bestyrelse vil vide mere om et bestemt område, fordi der er kommet forslag, ønsker eller klager op på et møde, kan FE levere en detaljeret rapport om det på kort tid.

NYE BESTYRELSER eller FRATRÆDELSER

Er der ændringer i ejerforeningens bestyrelse, kan den afgående formand/viceværtansvarlige hurtigt sætte en ny ind i den eksisterende aftale. Overgangen er nem – også hvis der er nye beboerønsker: blomsterhave, mindre trappevask, tiere hovedrengøring …! En af de vigtigste ting er: AT TING IKKE BLIVER GLEMT!

Er det med i aftalen, bliver det nemlig gjort – stabilt

I visse ejerforeninger leverer vi udelukkende trappevask i alle opgange. Det kræver ikke meget kommunikation – det er stabilt og forudsigeligt for alle.

Kan en medarbejder ikke udføre sit arbejde – trappevask af bagtrappen er forhindret grundet reparation, eller græsslåningen grundet regn; medarbejderen sender besked til systemet og ejendommen får beskeden: ”opgaven flyttes”.

Bliver en medarbejder syg, sender vi en anden og opgaven bliver løst = stabilitet med et større velfungerende firma, der har mange hænder at trække på.

Konklusion:

De, der administrerer opgaverne, har fuldt overblik. De, der udfører opgaverne, ved hvad dagen bringer og kan læsse alt fra morgenstunden. De, der modtager servicen, ved besked. Det giver overblik og stabilitet.

Folk på stedet kan deres ting

Vores medarbejderstab består af gode folk, der kan deres ting, er villige til at gøre et godt stykke arbejde og kan lide at være i vores firma, fordi vi tager os godt af dem, og sørger for, at de er sikre i deres tekniske kunnen og kan overskue opgaver, tider, transport, mm.

Vi har specialister med grønne fingre, andre med teknisk indsigt i varmesystemer og styring af dem.

Og til større ejendomme har vi både maskiner og folk nok, så hækkene klippes på de rigtige tidspunkter – ikke på bekostning af andre opgaver: Med kun én mand bliver hækkeklipning kompliceret, når hækkene er lange og det SKAL gøres nu.

Fejekostens folk ved, hvad de gør, og her bliver bestyrelsen ikke udsat for ”sjove” ideer om ”varmecentralen i huset er specielt krævende, og kræver mange timer”. Der er opgaver, de er beskrevet, de er på tid og de bliver udført – kompetent.

God kommunikation
Venlighed
Flexibilitet
Stabil