Fejekosten er nemme
at komme i kontakt med og
meget løsningsorienterede. Vores kommunikation er både god og effektiv, og det betyder meget i hverdagen. Det vigtigste for mig er, at jeg ikke skal bruge for meget tid på at følge op – og det har jeg altid fået opfyldt.

Hilsen Susanne
Fyrtårnet

Jeg har arbejdet for Fejekosten i mere end 13 år. Jeg har gennem årene oparbejdet en solid erfaring i at håndtere de mangeartede problemer, som fra tid til anden kan opstå i en boligejendom.

Derfor er jeg er altid glad, når jeg kan hjælpe bestyrelsen og beboere med at løse forskelige situationer.

Goran Rojko
Ejendomsansvarlig

Anbefaling af Claus Olsen, Fejekosten

Vi har igennem de sidste par år haft glæden af at have Claus som vicevært i vores ejendom. Claus er en rolig og behagelig person, der følger hurtigt op på problemerne når de op står. Derudover er han fleksibel i forbindelse med sit arbejde og bidrager til at vores ejendom fremstår præsentabel.

Antonio, vores vicevært, sætter en ære i at være behjælpelig og vare­tager sine opgaver i topklasse. Selv når opgaver udenfor Fejekostens aftale kommer frem, er han god til at håndtere og tage kontakt til relevante parter.

Mvh Jakob Sloth Jensen
formand for Nannasgården I og III

Vi har i 5 år haft et samarbejde med Fejekosten Ejendomsservice ApS, i daglig tale blot ”Fejekosten”, som
vi er meget tilfredse med. De varetager alt udendørs — vedligeholdelse af vores store områder med græsslåning, fjernelse af ukrudt, beskæring af hække og træer samt den generelle vedligeholdelse af dem. Derudover løser de andre ad hoc-opgaver for os, hvilket er en ganske stor hjælp i
driften af ejendommen. Generelt føler vi, at de i Fejekosten er yderst serviceorienterede og fleksible. 

Vi anbefaler derfor med glæde Fejekosten til at varetage ejendomsservice for andre ejendomme – navnlig større ejendomme som vores.

Gregers/Inspektør
Domus Vista Park III

Det lyder som en reklame… men sådan må det blive, når Claus nu har bedt os om at skrive, om vi har været tilfredse med ham som vicevært i vores ejendom. Han har været hos os i 12 år – og for første gang har vi fundet en vicevært vi har været 100 % tilfredse med – Claus er pålidelig, grundig, fleksibel, absolut ikke dyr i drift og ikke mindst et behageligt bekendtskab. Han får vores varmeste anbefalinger!

Jens Tage Nielsen TLF 33 11 60 11.
E/F Klosterstræde 22 1157, København K.

Efter at vor ejerforening valgte at indgå aftale med Claus fra Fejekosten, har vi igen været helt trygge ved at vore fælles-områder altid fremstår vedligeholdt og i ønsket stand. Denne grundlæggende opfyldelse af kontrakten har vi tidligere erfaret ikke er en selvfølge i branchen. At Claus så ydermere handler hurtigt, er mere end almindeligt flink til at hjælpe med diverse gode kontakter til eks. håndværkere, kommer med gode alternativer til hvordan vi i foreningen griber diverse procedurer an, og meget, meget mere, ja, det gør samarbejdet enkelt, trygt og behageligt. Vi giver med dette Fejekosten vor bedste anbefaling!

Anders Klingenberg
EF/Frimestervej 7-11 & Teglbrændervej 6-8 TLF 25 14 66 45 OG 35 81 66 45

Anbefaling af Claus Olsen, Fejekosten

Vi har igennem de sidste par år haft glæden af at have Claus som vicevært i vores ejendom. Claus er en rolig og behagelig person, der følger hurtigt op på problemerne når de op står. Derudover er han fleksibel i forbindelse med sit arbejde og bidrager til at vores ejendom fremstår præsentabel.

Vi kan på denne baggrund – med god samvittighed – anbefale Claus. Formand for ejerforeningen Christian Andersen kan kontaktes på telefon 35 81 25 40 for uddybende bemærkninger.

Christian Andersen
Frimestervej 3-5 / Teglbrændervej 2-

I vores andelsforening har vi haft Fejekosten ansat gennem næsten 2 år. Samarbejdet har været helt upåklageligt. Vi har oplevet at Fejekosten har været meget fleksibel, grundig, venlige og alt i alt et behageligt bekendtskab. Hermed vores varmeste anbefalinger.

Jette Topp
AB Sønder Boulevard 76 / Sankelmarksgade 21

Som jeg vist allerede har fået sagt et par gange til Claus på telefonen, er jeg oprigtigt talt meget glad for vores samarbejde. Det er ikke kun fordi I som vicevært i vores næsten 400 år gamle og velholdte ejendom sørger for, at alle arbejdsopgaver bliver løst med godt humør, stabilitet og sans for detaljen. Men også fordi det letter arbejdet for mig som formand i ejerforeningen, når det ikke føles nødvendigt at kontrollere jeres arbejde – det sørger i jo selv for. De få gange der har været svipsere, er de rettet omgående og uden yderligere problemer. Jeg håber således på et langvarigt og fortsat godt samarbejde.

Lars Øwre Brandt – Styrleder E/F Irgensgård
E/F Irgensgård

Vi har nu haft jer som vicevært i omkring et år. Og alle i ejendommen er rigtig glade for skiftet over til jer! Vores opgange er altid pæne og rene, selv bagtrapperne bliver vasket og alle småtingene bliver ordnet løbende uden vi skal rykke for at noget bliver gjort. Det hele virker enormt professionelt og det virker som om I er et firma med glade og venlige ansatte der går op i arbejdet, og derfor sætter en ære i at alt er som det skal være. Så tag denne ros til jer og send den gerne videre til ham der udfører arbejdet ude ved os ?

Caroline Paulsen – Styrleder
E/F Holger Dankes VEJ 85 &Ærøvej 7

Vi har siden december 2010 benyttet sig af viceværtfirmaet “Fejekosten” ved Claus Olsen ”Jeg er ovenud tilfreds med den service som Fejekosten Ejendomsservice levere til os. Vi føler at der en rigtig god kontakt med dem. Er der små fejl bliver de rettet i løbet af 24 timer. Vi er meget glad for samarbejdet og vi ved vi kan regne med Fejekosten Ejendomsservices hjælpnår behovet opstår.

Steffen Wulff, AB Andelsboligforeningen falkoner alle 29, folkvarsvej 1-3 Frederiksberg